Η απώλεια βάρους μπορεί να είναι κάτι πολύ δύσκολο εφόσον σχετίζεται με αρκετές αλλαγές στη ζωή αυτού που το επιχειρεί, συμπεριλαμβανομένων των διατροφικών συνηθειών, των συνηθειών ύπνου, ακόμη και του χρόνου για άσκηση.
Ένας από τους καλύτερους και ευκολότερους τρόπους για να χάσετε βάρος είναι η συνήθεια της κατανάλωσης smoothies. Πέραν του ότι είναι εύκολο να προετοιμαστούν, τα smoothies θα διασφαλίσουν ότι θα έχετε την καθημερινή συνιστώμενη μερίδα λαχανικών και φρούτων.
Επιπλέον, είναι αποτελεσματικά στον περιορισμό της όρεξης σας, ενώ προσφέρουν ένα χαμηλό σε θερμίδες, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά ρόφημα για να απολαύσετε.

Σημαντική απώλεια βάρους με θρεπτικά συστατικά
Εδώ είναι τα οφέλη από τα σημαντικότερα συστατικά στα παρακάτω smoothies:
Αλεσμένος λιναρόσπορος – Εκτός από ότι σας κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι, και ως εκ τούτου, να τρώτε λιγότερο, οι σπόροι λιναριού είναι επίσης πλούσιοι σε φυτικές ίνες, κάτι που βοηθά στην εξάλειψη των τοξικών συσσώρεύσεων στο άνω και κάτω κόλον σας.
Τζίντζερ – Αυτό το σπουδαίο μπαχαρικό χρησιμεύει ως φυσικό κατασταλτικό της όρεξης και ως εκ τούτου βοηθά στον έλεγχο του πόσο τρώτε. Ομοίως, αυξάνει τη θερμοκρασία σας, και ως εκ τούτου, την ενίσχυση του μεταβολισμού σας για να σας βοηθήσει να χάσετε τα περιττά κιλά.
Φουντούκια – Με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, τα φουντούκια διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διαδικασία απώλειας βάρους.
Γκρέιπφρουτ – Βοηθά στην ελαχιστοποίηση της ινσουλίνης, η οποία είναι ορμόνη αποθήκευσης λίπους.

Αφού γνωρίσατε τα οφέλη τους, τώρα μπορείτε να τα απολαύσετε στα παρακάτω smoothies:

1. Smoothie Αχλάδι με Μπανάνα
Συστατικά: 2 αχλάδια, 2 μπανάνες, ½ φλιτζάνι φουντούκια, πρέζα από κανέλα, 2 φλιτζάνια μούρα, 340 γρ. γιαούρτι και 4 κουταλιές της σούπας αλεσμένοι σπόροι λιναριού.
2. Smoothie Αγγούρι με Μήλο
Συστατικά: 10 φύλλα μέντας, 4 κλωνάρια σέλινο, ½ φλιτζάνι φουντούκια, μια πρέζα τζίντζερ, 2 αγγούρια, 2 μήλα, 2 ποτήρια νερό και 2-3 κουταλιές της σούπας χυμό λάιμ.
3. Smoothie Μήλου και Μπανάνας
Συστατικά: 2 λεμόνια, μια πρέζα κανέλα, 2 ποτήρια νερό, 2 πορτοκάλια, 2 μπανάνες, ½ φλιτζάνι αμύγδαλα, και μια πρέζα τζίντζερ.
4. Smoothie Γκρέιπφρουτ και Πορτοκαλιού
Συστατικά: 2 ποτήρια νερό, 2 γκρέιπφρουτ, 2 μάνγκο, 2 μπανάνες, 2 πορτοκάλια, και ½ φλιτζάνι αμύγδαλα.
5. Πράσινο Smoothie
Συστατικά: 2 πράσινα μήλα, μια πρέζα τζίντζερ, 4 κουταλάκια του γλυκού σπόροι λιναριού, 2 ποτήρια νερό, και 4 κλωνάρια σέλινο.
6. Smoothie από Μύρτιλλα
Συστατικά: ½ φλιτζάνι αμύγδαλα, 1 φλιτζάνι ανανά, 340 γρ. άπαχο ελληνικό γιαούρτι, 2 φλιτζάνια βατόμουρα, 2 πορτοκάλια, και 2 μπανάνες.
7. Smoothie Ροδάκινου
Συστατικά: 4 κουταλάκια του γλυκού έλαιο λιναρόσπορου, 2 φλιτζάνια άπαχο γάλα, και 2 φλιτζάνια κατεψυγμένα, άγλυκα ροδάκινα.

revealedtheninthwave.blogspot.gr via healthylifestylebase.com