Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the adace domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/linelife.gr/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
ΠΑΝΙΚΟΣ πάνω απο το «Ελ. Βενιζέλος»: Σε κατάσταση ΛΙΠΟΘYMIΑΣ οι επιβάτες... - LINE LIFE

ΠΑΝΙΚΟΣ πάνω απο το «Ελ. Βενιζέλος»: Σε κατάσταση ΛΙΠΟΘYMIΑΣ οι επιβάτες…

Παραλίγο να έχουμε διπλή τραγωδία στον αέρα της Ελλάδας με πτήση της United Airlines από
Αθήνα προς τη Νέα Υόρκη.

Συγκεκριμένα το μεσημέρι ήταν να απογειωθεί το Airbus A330 της πτήσης 125 της United Airlines στο οποίο υπήρχαν και Έλληνες επιχειρηματίες και στελέχη του ελληνοαμερικανικού επιμελητηρίου προκειμένου να παραβρεθούν σε εκδήλωση του Χρηματιστηρίου Αθηνών στη Νέα Υόρκη, εμφανίστηκε το πρώτο πρόβλημα.

Περίπου 1,5 ώρα, όμως, μετά την απογείωση, το αεροσκάφος παρουσίασε δυσλειτουργία στα «φλαπς» και συγκεκριμένα διαρροή κηροζίνης. Άμεσα οι πιλότοι του αποφάσισαν να επιστρέψουν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τελικά το αεροσκάφος προσγειώθηκε με ασφάλεια στις 16:32 για να διορθωθεί η βλάβη.

Οι επιβάτες όμως, όπως αποδείχθηκε, θα είχαν και άλλη ταλαιπωρία, με τον ίδιο μάλιστα τρόπο ένα 24ωρο αργότερα. Το μόνο που άλλαξε ήταν ο αριθμός της πτήσης –  έγινε United 2028 – και η ώρα απογείωσης. Έφυγε περίπου στις 15:00.

Η εταιρεία επέλεξε η πτήση να επαναληφθεί με το ίδιο αεροσκάφος στο οποίο, τελικά, η βλάβη δεν είχε επιδιορθωθεί. Αυτή τη φορά η «αναστροφή» δεν έγινε μετά από 1,5 ώρα πτήσης αλλά μόλις το Airbus βρέθηκε πάνω από τη Μύκονο.

Εκεί διαπιστώθηκε ότι παρουσίαζε ακριβώς την ίδια βλάβη – διαρροή κηροζίνης – γεγονός που υποχρέωσε τους πιλότους, αφενός μεν να αδειάσουν τους τόνους των καυσίμων με τα οποία ήταν φορτωμένο το αεροσκάφος πάνω από Τζια και Μύκονο, αφετέρου δε να επιστρέψουν στο «Ελ. Βενιζέλος».

Φυσικό επακόλουθο ήταν η οργή και ο εκνευρισμός των επιβατών, σε σημείο μάλιστα λιποθυμίας ορισμένων εξ αυτών. Αρκετοί, δε, δηλώνουν αποφασισμένοι να μην κατέβουν από το αεροσκάφος μέχρι να έρθει εκπρόσωπος της εταιρείας για να διαπραγματευθούν την αποζημίωσή τους για τη διπλή αυτή ταλαιπωρία που υπέστησαν εντός 24 ωρών…

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.