Πάνω από το ήμισυ των Αμερικανών υποφέρουν από αλλεργίες.  Το πιο κοινό σύμπτωμα είναι η ρινίτιδα, η οποία περιλαμβάνει ρινική φαγούρα, συμφόρηση, ρινική καταρροή, φτέρνισμα και φαγούρα στα μάτια.  Σε γενικές γραμμές, κοινά αλλεργιογόνα, οι ουσίες στις οποίες θα μπορούσαμε να έχουμε αλλεργία, μπορεί να περιλαμβάνουν χόρτα, μούχλα, σκόνη και γύρη δέντρων.  Για παράδειγμα στα Νοτιοδυτικά, η μεγαλύτερη αλλεργιογόνος ουσία είναι η Cedar γύρη, ειδικά στο Τέξας.

Η φλεγμονή και η απελευθέρωση της ισταμίνης από το σώμα αντιπροσωπεύει τα δυσάρεστα συμπτώματα που σχετίζονται με τις αλλεργίες.  Αν έχετε αλλεργίες θα είναι τρεις φορές περισσότερο πιθανόν να αναπτύξει κανείς  άσθμα!







Πριν από σαράντα χρόνια, οι αλλεργίες και το άσθμα ήταν σχετικά σπάνιες καταστάσεις. Γιατί όμως έχει εκτοξευτεί ο αριθμός τους τις τελευταίες γενιές?  Η επικρατούσα θεωρία είναι πως οφείλονται στο περιβάλλοντα και την υπερβολική χρήση των αντιβιοτικών.  Ως εκ τούτου, το ανοσοποιητικό μας σύστημα δεν λειτουργεί σωστά, μπερδεύεται και αντιδρά στους φίλους και τους εχθρούς του σώματος.

Μια απάντηση θα μπορούσε να είναι τα τρόφιμα που τρώμε.  Πολλά τρόφιμα που τρώμε μπορεί να προκαλέσουν φλεγμονή και δεν τρώμε αρκετά αντιφλεγμονώδη τρόφιμα για να την σταματήσουν.  Τα σημερινά επεξεργασμένα τρόφιμα και γρήγορα τρόφιμα με υψηλότερη trans -λιπαρά προκαλούν περισσότερες ελεύθερες ρίζες και άλλες φλεγμονές. Τα καλά διατροφικά λίπη, όπως τα ωμέγα 3 και 6 και τα περισσότερα λαχανικά και φρούτα, είναι μεγάλη πυροσβέστες, στην εξάλειψη ή τη μείωση της φλεγμονής.

Τρόφιμα για να μειώσει κανείς τα συμπτώματα της αλλεργίας και να δώσει στο σώμα τα αντιφλεγμονώδη αντιοξειδωτικά που χρειάζεται περιλαμβάνουν:

  • Ψάρια, όπως ο σολομός μία ή δύο φορές την εβδομάδα. Ο σολομός είναι πλούσιος σε ωμέγα 3 ειδικά αν είναι ελευθέρας εκτροφής.
  • Λαχανικά, τρώτε άφθονα λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως το σπανάκι, λάχανα και σέσκουλα. Άλλα λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες είναι το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα κρεμμύδια και το σκόρδο.
  • Φρούτα, τα φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες είναι όλα τα μούρα. Φράουλες, βατόμουρα, μούρα, κεράσια, σταφύλια ακόμα και τα ακτινίδια!

Συμπληρώματα πλούσια σε αντιοξειδωτικά μπορεί να βοηθήσουν με τις αλλεργίες.

Το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για την χαλάρωση των μυών και μπορεί να μειώσει τη σοβαρότητα των αντιδράσεων ασθματικού τύπου.

Φυσικά, η βιταμίνη C βοηθά στη μείωση της έκλυσης των αντιισταμινικών και διευκολύνει τη φλεγμονή.  Ο ψευδάργυρος και η βιταμίνη Ε μπορεί να βοηθήσουν  να μειωθεί η ανάπτυξη των αλλεργιών και του άσθματος αρχίζουν από τα νεογέννητα έως τους  ενήλικες.

Πηγή




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.
loading...