Η πασίγνωστη σπιρουλίνα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και μάλιστα το 60-70% αυτών είναι πρωτεΐνες, καθιστώντας την ιδανική πηγή πρωτεΐνης για χορτοφάγους. Για την ακρίβεια, ένα μόνο κουταλάκι σπιρουλίνας την ημερά μας παρέχει 1,2 γραμμάρια πρωτεΐνης!

Επίσης είναι πλούσια πηγή σιδήρου, με 28γρ. ανά 100γρ. σκόνης.
Για την πρόσληψη του 50% της ημερησίας συνιστώμενης ποσότητας σιδήρου, οι γυναίκες κάτω των 50 χρειάζονται 5 κουταλάκια σπιρουλίνας την ημέρα, ενώ οι άνω των 50, τρία.







Είναι πλούσια σε βιταμίνη B12.

Επιπλέον:

Μειώνει τη χρόνια κόπωση Καταπολεμά τις αλλεργίες Έχει αντιβιοτικές ιδιότητες Χαμηλώνει τα επίπεδα χοληστερίνης Ρίχνει την πίεση Βοηθά στον διαβήτη Κατά του καρκίνου Κατά της χρόνιας δηλητηρίασης από αρσενικό Πρεβιοτική δράση

Επειδή η σπιρουλίνα ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, πρέπει να προσέξετε γιατί τα συμπτώματα κάποιας ασθένειας – που προκαλεί υπερδραστηριότητα του ανοσοποιητικού – μπορεί να χειροτερέψουν κατά την κατανάλωσή της.

Επίσης αντενδείκνυται η χρήση της με άλλες ουσίες ή συγκεκριμένα φάρμακα, οπότε συμβουλευτείτε πρώτα το γιατρό σας.

Πηγή




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.
loading...