Ορμόνες: ο συνήθης ύποπτος του σώματός μας που παίζει τεράστιο ρόλο στο βάρος, στο ύψος, στην υφή της τρίχας μας και το ποσοστό τριχοφυΐας, στο μέγεθος του στήθοuς, στον τύπο του δέρματος, ακόμη και στη διάθεσή μας.

Αν θέλετε λοιπόν να τις επαναφέρετε στα φυσιολογικά τους επίπεδα προκειμένου να βάλετε σε μια τάξη τόσο το σώμα όσο και το μυαλό σας, ορίστε τι πρέπει να κάνετε:







Να κοιμάστε σε δροσερό μέρος

Όταν κοιμόμαστε, η θερμοκρασία του σώματός μας ανεβαίνει οπότε αν ζεστενόμαστε πολύ είναι πιο πιθανό να τιναζόμαστε, να στριφογυρίζουμε, να ξυπνάμε και να «παλεύουμε» με τα σκεπάσματα. Όταν λοιπόν διαταρράσεται ο ύπνος μας, το ίδιο παθαίνουν και οι ορμόνες μας, γιατί ο οργανισμός μας παράγει λιγότερη λεπτίνη, η ορμόνη που είναι υπεύθυνη για τη ρύθμιση της όρεξης και της πρόσληψης βάρους.

Μην το «ρίχνετε» στις δίαιτες

Όσο δελεαστικές κι αν είναι οι δίαιτες, μια απότομη αλλαγή στην ποσότητα θερμίδων που καταναλώνουμε θα έχει ως αποτέλεσμα οι ορμόνες του θυροειδή να «πέσουν» και να επηρεάσουν τον μεταβολισμό μας. Αν θέλετε να χάσετε βάρος, προτιμήστε μια ισορροπημένη διατροφή.

Αποφύγετε την καφεΐνη

Η καφεΐνη μπορεί να αυξήσει την παραγωγή κορτιζόλης, την ορμόνη που είναι υπεύθυνη για το στρες.

Αντισταθείτε στη λιγούρα της περιόδου

Εκείνες τις μέρες του μήνα είναι φυσιολογικό να λαχταράτε λίγη σοκολάτα, αλλά πρέπει να αντισταθείτε! Προτιμήστε ένα γλυκό φρούτο που θα ανεβάσει τα επίπεδα μαγνησίου σας.

Γυμναστική

Θα αυξήσει τον μεταβολισμό μας και την παραγωγή ενδορφινών που μας δίνουν ένα αίσθημα ευφορίας και ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Πηγή




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.
loading...