Δεν είναι ποτέ αργά να ξεκινήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Η απώλεια βάρους μπορεί να γίνει αρκετά δύσκολη, ειδικά όταν δεν ξέρετε από που να ξεκινήσετε. Αν έχετε στόχο να χάσετε πολλά κιλά και χρειάζεστε βοήθεια για να ξεκινήσετε, σας έχουμε 7 συμβουλές για να ξεκινήσετε από σήμερα κιόλας έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

1. Ετοιμάστε τον εξοπλισμό σας







Αν πήρατε στα σοβαρά την απώλεια βάρους, τότε θα χρειαστείτε τον κατάλληλο εξοπλισμό. Το να βρείτε άνετα και υποστηρικτικά αθλητικά παπούτσια είναι μεγάλης σημασίας! Αν τα πόδια σας πρήζονται μετά από γυμναστική, αγοράστε μισό μέγεθος μεγαλύτερα παπούτσια. Επίσης, ένα άνετο αθλητικό σουτιέν είναι μια καλή επένδυση.

2. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Επισκεφτείτε το γιατρό σας για να βεβαιωθείτε ότι το σχέδιο για απώλεια βάρους είναι ασφαλές για την υγεία σας. Ο γιατρός σας θα θέλει να σιγουρευτεί ότι δε θα το παρακάνετε. Αν ασκείτε μεγάλη πίεση στα οστά ή στις αρθρώσεις, το σώμα σας θα σας ειδοποιήσει. Σημάδια υπερκόπωσης συμπεριλαμβάνουν πόνο στο στήθος, πόνος στον αυχένα ή έντονοι πονοκέφαλοι. Μην απογοητευτείτε αν δεν μπορείτε να τρέξετε στην αρχή. Ίσως χρειαστεί να ξεκινήσετε με αργά και μικρά βήματα.

3. Φροντίστε την επιδερμίδα σας

Ο ιδρώτας και κινήσεις που το σώμα σας δεν έχει συνηθίσει μπορεί να ερεθίσει το δέρμα σας. Εφαρμόστε μία ήπια ενυδατική κρέμα στους μηρούς, το λαιμό, τα χέρια και γύρω από το αθλητικό σουτιέν και σε σημεία που υπάρχει τριβή.

4. Ξεκινήστε ήπια

Ξεκινήστε όποτε μπορείτε. Πιέστε τον εαυτό σας, αλλά όχι μέχρι το σημείο να τραυματιστείτε. Αν αντέχετε μόνο ένα 10λεπτο περπάτημα, τότε σταδιακά αυξήστε το χρόνο του περπατήματος, αυξάνοντας κατά 5 λεπτά κάθε εβδομάδα. Αυτός ο αργός και σταθερός ρυθμός θα δώσει την ευκαιρία στο σώμα σας να προσαρμοστεί και να μειώσει τον κίνδυνο τραυματισμού, καθώς δυναμώνετε. Θυμηθείτε, το περπάτημα οδηγεί σε τζόγκινγκ, το τζόγκινγκ οδηγεί σε τρέξιμο!

5. Απαλλαγείτε από πόνους

Ίσως νιώθετε πόνο στην αρχή, αν χρησιμοποιείτε μυς που έχουν καιρό να γυμναστούν. Για μυϊκούς πόνους, χρησιμοποιήστε κομπρέσες ζεστές ή κρύες, ή κάντε μπάνιο με θαλασσινό αλάτι. Αν ο πόνος περιορίζει τις κινήσεις σας, κάντε ένα διάλειμμα από τη γυμναστική σας. Ο έντονος πόνος σημαίνει ότι πιέζετε υπερβολικά τον εαυτό σας. Αν ο πάγος και μια μέρα ξεκούραση δεν σας βοηθήσουν, τότε συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

6. Σημειώστε τη πρόοδό σας

Το να παραμείνετε με κίνητρο είναι δύσκολο, αλλά το να σημειώνετε τη πρόοδό σας σε ένα ημερολόγιο και να παρακολουθείτε πόσο έχετε βελτιωθεί, θα σας δώσει το έξτρα κίνητρο που ψάχνατε. Αφιερώστε μερικά λεπτά μετά από κάθε γυμναστική για να σημειώσετε πόσο περπατήσατε και χρονική διάρκεια. Μόλις δείτε σημάδια βελτίωσης, το κίνητρό σας θα είναι ασταμάτητο!

7. Κάντε το διασκεδαστικό!

Αν δεν σας αρέσει η γυμναστική, είναι πολύ πιο δύσκολο να βρείτε ένα κίνητρο. Γι” αυτό λοιπόν βρείτε δικούς σας τρόπους να το κάνετε πιο διασκεδαστικό. Κάντε μια λίστα με ανεβαστικά τραγούδια που θα ακούτε ενώ περπατάτε και αγοράστε μερικά χρωματιστά μπλουζάκια που θα σας κάνουν να νιώσετε ωραία. Ακόμα καλύτερα, βρείτε ένα φίλο που θα έχετε κοινό στόχο και θα δίνει ο ένας τον άλλον το σωστό κίνητρο!

Credit: davidwolfe.com




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.
loading...