Οι ραχιαίοι είναι μια ευρέως χρησιμοποιούμενη άσκηση. Οι ειδικοί εφαρμόζουν την άσκηση όχι μόνο στους αθλητισμό, αλλά και στην φυσικοθεραπεία. Αν κάνετε συχνά την άσκηση, τότε μπορεί να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από πόνους και δυσφορία στη πλάτη και θα σας χαρίσει μια τέλεια στάση σώματος.

Όσοι κάθονται πολλές ώρες σε γραφείο, θα βρουν αυτή την άσκηση ιδιαίτερα χρήσιμη.







11

Αρχική στάση: Ξαπλώστε μπρούμυτα και ακουμπήστε το κεφάλι σας στο στρώμα. Βάλτε τα χέρια σας παράλληλα στο σώμα σας και πιέστε τις παλάμες στους μηρούς σας. Ισιώστε τους αγκώνες σας. Ενώστε τα πόδια σας, και τα δάχτυλα των ποδιών σας θα πρέπει να είναι ελαφρώς τεντωμένα.

Εκπνεύστε. Σηκώστε το κεφάλι σας, το στήθος και τον άνω κορμό, ενώ έχετε τα χέρια και τα πόδια στη θέση τους. Αργά μεταβείτε στην αρχική στάση. Επαναλάβετε την άσκηση 10 φορές.

Κάντε αυτή την άσκηση 3 φορές την εβδομάδα και θα νιώσετε βελτίωση στους γλουτούς, τη πλάτη και τους κοιλιακούς. Η άσκηση θα βελτιώσει και τις λειτουργίες των εσωτερικών οργάνων, και θα νιώσετε καλύτερα συνολικά.

Credit: brightside.me




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.
loading...