Οι κύριοι παράγοντες που μειώνουν τις πιθανότητες να συλληφθεί ένα μωρό είναι γνωστοί: η γέννηση και ο θηλασμός, τα αντισυλληπτικά χάπια, το κάπνισμα. Ωστόσο, πολύ συχνά, ακόμη και η απουσία αυτών των λόγων, δεν εγγυάται ότι θα μείνετε έγκυος.

Υπάρχουν κρυμμένες αιτίες που θα τις δείτε παρακάτω.(Διαβάστε την συνέχεια Παρακάτω)







[read more=”Διαβάστε την Συνέχεια…………………………………………………” less=”Κλείστε την Συνέχεια…………………………………………………”]

6. Καταναλώνετε πάρα πολλά τρανς λιπαρά.

Η κατανάλωση τρανς λιπαρών που βρίσκονται στις πίτσες, τα σνακ, τα τσιπς, τα τηγανητά τρόφιμα, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη γονιμότητα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα έχετε ωορρηξία.

Προσπαθήστε να περιορίσετε την κατανάλωση αυτών των τροφίμων, καθώς τα καταναλώνετε αντί για τους υγιείς υδατάνθρακες και μπορεί να προκαλέσουν έως και 73% αυξημένο κίνδυνο μιας ωορρηκτικής διαταραχής.

Όταν λαχταράτε αυτούς τους «κακούς» λιπαρούς υδατάνθρακες, καλό είναι να τρώτε σνακ όπως μπανάνες, ψωμί σίκαλης, αμύγδαλα ή γιαούρτι με μούρα.

5. Είστε υπερβολική με τη γυμναστική σας.

Η άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη γονιμότητά σας σε κάποιο βαθμό, αλλά είναι σημαντικό να αποκτήσετε τη σωστή ποσότητα άσκησης. Κάνοντας πάρα πολύ άσκηση μπορεί να επηρεάσει την ισορροπία της ενέργειας σας και να επηρεάσει αρνητικά τον κύκλο αναπαραγωγής σας.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η μακρά και έντονη καθημερινή άσκηση μπορεί να επηρεάσει την ικανότητά σας να μείνετε έγκυος. Η μετριοπάθεια είναι το κλειδί για τη διατήρηση της υγείας και της ευεξίας σας.

4. Ο δείκτης μάζας σώματος είναι χαμηλός.

Η ύπαρξη ενός χαμηλότερου από το κανονικό Δείκτη Μάζας Σώματος μπορεί να σας θέσει σε αυξημένο κίνδυνο δυσλειτουργίας των ωοθηκών, στειρότητας και πρόωρου τοκετού.

Οι διατροφικές διαταραχές μπορούν να συσχετιστούν με χαμηλότερο ΔΜΣ και μερικές φορές μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την έμμηνο ρύση και τη γονιμότητα.

Εάν αισθάνεστε ότι δεν μπορείτε να παρακολουθήσετε τη διατροφή σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εξειδικευμένες εφαρμογές που θα παρακολουθούν τις θερμίδες και το βάρος σας καθώς και άλλα συμπτώματα που σχετίζονται με την υγεία.

3. Ο σύντροφός σας είναι πιεσμένος.

Μελέτες δείχνουν ότι η γονιμότητα ενός ανθρώπου επηρεάζεται σημαντικά από τους παράγοντες πίεσης στη ζωή τους, συμπεριλαμβανομένης της εργασίας, της οικογένειας και της κοινωνικής ζωής. Η αδυναμία αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων έχει το μεγαλύτερο αρνητικό αντίκτυπο.

2. Χρησιμοποιείτε λάθος λιπαντικό.

Για να βελτιώσετε τις πιθανότητες μιας εγκυμοσύνης, επιλέξτε προσεκτικά τον σωστό τύπο λιπαντικού για εσάς. Τα καλά νέα: υπάρχουν λιπαντικά που μπορούν να ωφελήσουν την ανδρική γονιμότητα.

Ορισμένοι έχουν το κατάλληλο επίπεδο ρΗ (7,2-8,0). Άλλοι έχουν ιόντα μαγνησίου και ασβέστιο που μιμούνται τα φυσικά υγρά του σώματος. Είναι επίσης αποδεδειγμένο ότι το λάδι για μωρά μπορεί να λειτουργήσει θετικά.

1. Δεν μπορείτε να υπολογίσετε σωστά τις γόνιμες μέρες σας.

Μερικές φορές είναι δύσκολο να κάνετε ακριβείς προβλέψεις, ειδικά εάν η περίοδό σας είναι ακανόνιστη. Ωστόσο, η τεχνολογία μπορεί να σας βοηθήσει. Υπάρχουν εφαρμογές που κάνουν ακριβείς προβλέψεις του κύκλου σας.

Επιπλέον, μόλις μείνετε έγκυος, μπορείτε να κρατήσετε την εφαρμογή απλά μεταβαίνοντας σε κατάσταση εγκυμοσύνης και να απολαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξη των μωρών και εξατομικευμένες πληροφορίες υγείας.

viralman.gr
[/read]




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.
loading...