Μία μητέρα από το Ηνωμένο Βασίλειο προειδοποιεί…..

Τις φωτογραφίες του γιου της με δηλητηρίαση στο αίμα δημοσιεύεσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook μία μητέρα από το Ηνωμένο Βασίλειο.







Συγκεκριμένα, η Hayley Lyons από το Warrington, μιλώντας στην Express, εξήγησε πως ο γιος της κόντεψε να χάσει τη ζωή του όταν του έδωσε Nurofen για να πέσει ο πυρετός, αποτέλεσμα της ανεμοβλογιάς.

Ωστόσο, το συγκεκριμένο φάρμακο κόντεψε να σκοτώσει το γιο της, αφού το Nurofen, σε συνδυασμό με την ανεμοβλογιά, του προκάλεσε δηλητηρίαση στο αίμα.

Προσοχή στις κυπριακές φίνες – Δύο άτομα από την Πάφο στην εντατική
Όπως είπε, της είχαν συστήσει το συγκεκριμένο φάρμακο τέσσερις διαφορετικοί γιατροί της περιοχής. Όταν, όμως, επισκέφτηκαν συγκεκριμένη κλινική για παιδιά στο Liverpool έμαθαν πως δεν συστήνεται το Nurofen με την ουσία ibuprofen σε ασθενείς που αντιμετωπίζουν ανεμοβλογιά.

«Μόνο Carpol για να πέσει ο πυρετός», λέει η Lyons τώρα, με την προειδοποίησή της να κάνει το γύρο του διαδικτύου.
Αξίζει να αναφερθεί, σύμφωνα πάντα με την Express, πως στην επίσημη ιστοσελίδα της Nurofen δεν αναφέρεται πουθενά η λέξη «ανεμοβλογιά» ή οι παρενέργειες που μπορεί να δημιουργήσει η συγκεκριμένη ουσία.

nea-www.blogspot.gr




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.
loading...