Αρχική Σώμα-Άσκηση Τέρμα οι δικαιολογίες: Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά με 3 λεπτά γυμναστική τη μέρα!

Τέρμα οι δικαιολογίες: Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά με 3 λεπτά γυμναστική τη μέρα!

0
Τέρμα οι δικαιολογίες: Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά με 3 λεπτά γυμναστική τη μέρα!

Κακά τα ψέματα, η επίπεδη κοιλιά θέλει χρόνο και φυσικά υπομονή. Μην περιμένετε να χάσετε πόντους από την περιοχή της κοιλιάς αν συνεχίζετε να τρώτε junk food και γλυκά.

Βάλτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα τα φρούτα, τα λαχανικά, το ψάρι και μην ξεχνάτε να καταναλώνετε καθημερινά άφθονη ποσότητα νερού.

Όσον αφορά την άσκηση, θα πρέπει να βγαίνετε κάθε μέρα για ποδήλατο, περπάτημα ή τρέξιμο και φυσικά να μην ξεχνάτε να γυμνάζετε 7 φορές την εβδομάδα την περιοχή της κοιλιάς. Τι, σας φαίνεται αδιανόητο; Τρία μόλις λεπτά μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Δείτε το βίντεο και λάβετε θέσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.