Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the adace domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/linelife.gr/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Οι σωστοί χρόνοι για να βράσετε το τέλειο αυγό ανάλογα με το πως το επιθυμείτε - LINE LIFE

Οι σωστοί χρόνοι για να βράσετε το τέλειο αυγό ανάλογα με το πως το επιθυμείτε

Τι είναι πιο απλό άραγε από το απλά να βράσεις ένα αυγό; Απλά βάζεις νερό, το βάζεις στην φωτιά και περιμένεις έναν συγκεκριμένο χρόνο.

Μπορεί όμως το ασπράδι του αυγού να βγει το ασπράδι πολύ ελαστικό, ο κρόκος πολύ ξερός ή να γίνει πολύ δύσκολο να καθαρίσεις τον φλοιό.

Αυτό συμβαίνει διότι το αυγό είναι στην πραγματικότητα είναι ένα μείγμα 2 ουσιών. Για να έχουν την κατάλληλη υφή το ασπράδι και ο κρόκος, θέλουν 2 διαφορετικές θερμοκρασίες.

Η κατάλληλη θερμοκρασία για το ασπράδι είναι 82С. Σε αυτήν την θερμοκρασία το ασπράδι γίνεται αφράτο χωρίς να χάνει όμως την υφή του.

Για τον κρόκο η κατάλληλη θερμοκρασία είναι 5 βαθμοί Κελσίου λιγότεροι, δηλαδή εάν ξεπερνάμε αυτήν την θερμοκρασία τότε ο κρόκος θα γίνει ξερός και θα πάρει μία άσχημη απόχρωση του κίτρινου.

Ο Αμερικάνος σεφ Τζέι Κέντι Λόπεσ-Αλτ αποφάσισε να βρει τον καλύτερο τρόπο για να βράσει αυγά με την βοήθεια τις επιστήμης.

Έβαζε τα αυγά σε νερό που βράζει για 30 δευτερόλεπτα, και στην συνέχεια πετούσε μερικούς κύβους πάγου και το άφηνε να ξαναβράσει.

Για να πετύχει την πιο κατάλληλη υφή, ο σεφ κάθε 30 δευτερόλεπτα έβγαζε τα αυγά από το νερό και έλεγχε πως έχουνε ετοιμαστεί.

Δείτε τα αποτελέσματα στην εικόνα.

4a8a08f09d37b73795649038408b5f33Πηγή

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.