Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the adace domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/linelife.gr/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6121
Το ψυχολογικό τρικ για να σας συμπαθούν όλοι - LINE LIFE

Το ψυχολογικό τρικ για να σας συμπαθούν όλοι

Στο βιβλίο του «Thinking, Fast and Slow» ο Daniel Kahneman αναλύει αυτό που οι ψυχολόγοι ονομάζουν «υπερβολική συναισθηματική συνοχή» ή αλλιώς «halo effect».

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, το «halo effect» είναι η τάση να αρέσουν (ή να μην αρέσουν) σε κάποιον τα πάντα σε έναν άλλο άνθρωπο, μεταξύ αυτών και στοιχεία που δεν έχει παρατηρήσει, και όλα αυτά με βάση μόνο μία εμπειρία μαζί του.

Σύμφωνα με τον Independent, κατά βάση οι άνθρωποι συνηθίζουν να κρίνουν τα χαρακτηριστικά των άλλων στη βάση των πρώτων συναισθηματικών εντυπώσεων και όχι το αντίθετο. Κατά συνέπεια, η πρώτη εντύπωση είναι ιδιαίτερα σημαντική.

Έτσι, σύμφωνα με τον Independent, αν έχετε ένα interview για δουλειά, καλό είναι να ξεκινήσετε παρουσιάζοντας θετικά συναισθήματα, όπως το ότι είστε ευχάριστος και αρεστός.
Τι γίνεται όμως σε ορισμένες περιπτώσεις όπου πρέπει να έχετε γνώση συγκεκριμένων πραγμάτων για να πετύχετε αυτήν την πρώτη καλή εντύπωση;

Το να είστε ενήμερος σε συγκεκριμένα θέματα της επικαιρότητας είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δημιουργήσετε αυτό το «halo effect» υποστηρίζει ο συγγραφέας David Epstein και δίνει ως παράδειγμα τα αθλητικά.

«Είτε σας αρέσει είτε όχι, τα αθλητικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για κουβέντα. Και χρειάζεται να ξέρετε πολύ λίγα πράγματα για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση σε ένα λάτρη του αθλητισμού», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Πηγή

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.