Διάλεξαν ΑΥΤΟ τον τρόπο για να Διαφημίσουν ένα Σορτς. Η Αντίδραση αυτής της Γυναίκας αξίζει συγχαρητήρια!

Αυτός είναι ο τρόπος που η ιστοσελίδα μόδας “Wish” επέλεξε να διαφημίσει ένα σορτς που είναι σχεδιασμένο για “μεγάλες” γυναίκες.
Και αυτό είναι αυτό που πιστεύει η σχεδιάστρια Christina Ashman, που έχει την εταιρία Interrobang.

enhanced-1588-1457782973-1

“Είναι ότι χειρότερο από άποψης μάρκετινγκ έχω δει!»

«Ό…
Αυτός είναι ο τρόπος που η ιστοσελίδα μόδας “Wish” επέλεξε να διαφημίσει ένα σορτς που είναι σχεδιασμένο για “μεγάλες” γυναίκες.

Και αυτό είναι αυτό που πιστεύει η σχεδιάστρια Christina Ashman, που έχει την εταιρία Interrobang.

“Είναι ότι χειρότερο από άποψης μάρκετινγκ έχω δει!»

«Όταν προσπαθείς να προσεγγίσεις συγκεκριμένο κοινό, θα πρέπει να επικεντρωθείς σε αυτούς και το αν θα ταίριαζε πάνω τους.»

Έτσι, επέλεξε να αντιστρέψει τη διαφήμιση αυτή και το αποτέλεσμα είναι η εικόνα που βλέπετε!

I saw this article on HelloGiggles earlier. I don’t have any formal qualifications in marketing, but if plus size ladies…

Δημοσιεύτηκε από Interrobang Art & Fashion στις Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2016
Από ότι φαίνεται, η αντίδρασή της έχει ευαισθητοποιήσει πολλούς σε όλο το διαδίκτυο.

«Η βιομηχανία μόδας προσπαθεί συνεχώς να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν άσχημα με τον εαυτό τους προκειμένου να βγάλουν χρήματα και αυτό είναι πολύ άσχημο.»

enhanced-22018-1457784961-1

“Ο καθένας έχει το δικό του σχήμα, μέγεθος, χρώμα, αλλά φαίνεται να φτιάχνουν ρούχα για συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, κάτι που είναι πραγματικά αξιοσημείωτο. »

Credit: buzzfeed.com

 

Δείτε Επίσης:

Advertisment

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε γιατί δεν πρέπει ποτέ να κάθεστε σταυροπόδι.

Το σταυροπόδι είναι μια από τις πιο συνηθισμένες θέσεις, όταν καθόμαστε. Μάλιστα, πολλές φορές γίνεται σχεδόν αυτόματα. Αυτή η στάση σώματος είναι κομψή και...

Οι 12 καλύτερες φυτικές πηγές πρωτεΐνης.

Όταν ακούτε «πρωτεΐνη» , μάλλον το μυαλό σας πάει στο κρέας. Δεν είναι όμως έτσι: οι ακατέργαστες, ωμές τροφές είναι γεμάτες πρωτεΐνες, επομένως έχετε...

Δείτε σε ποιους μήνες η απιστία «χτυπάει» κόκκινο…

Είναι αλήθεια ότι η ψυχολογία των ανθρώπων κατά τη διάρκεια της άνοιξης και του καλοκαιριού είναι διαφορετική από ότι το φθινόπωρο και το χειμώνα. Τους...
close