in

Διάλεξαν ΑΥΤΟ τον τρόπο για να Διαφημίσουν ένα Σορτς. Η Αντίδραση αυτής της Γυναίκας αξίζει συγχαρητήρια!

Αυτός είναι ο τρόπος που η ιστοσελίδα μόδας “Wish” επέλεξε να διαφημίσει ένα σορτς που είναι σχεδιασμένο για “μεγάλες” γυναίκες.
Και αυτό είναι αυτό που πιστεύει η σχεδιάστρια Christina Ashman, που έχει την εταιρία Interrobang.

enhanced-1588-1457782973-1

“Είναι ότι χειρότερο από άποψης μάρκετινγκ έχω δει!»

«Ό…
Αυτός είναι ο τρόπος που η ιστοσελίδα μόδας “Wish” επέλεξε να διαφημίσει ένα σορτς που είναι σχεδιασμένο για “μεγάλες” γυναίκες.

Και αυτό είναι αυτό που πιστεύει η σχεδιάστρια Christina Ashman, που έχει την εταιρία Interrobang.

“Είναι ότι χειρότερο από άποψης μάρκετινγκ έχω δει!»

«Όταν προσπαθείς να προσεγγίσεις συγκεκριμένο κοινό, θα πρέπει να επικεντρωθείς σε αυτούς και το αν θα ταίριαζε πάνω τους.»

Έτσι, επέλεξε να αντιστρέψει τη διαφήμιση αυτή και το αποτέλεσμα είναι η εικόνα που βλέπετε!

I saw this article on HelloGiggles earlier. I don’t have any formal qualifications in marketing, but if plus size ladies…

Δημοσιεύτηκε από Interrobang Art & Fashion στις Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2016
Από ότι φαίνεται, η αντίδρασή της έχει ευαισθητοποιήσει πολλούς σε όλο το διαδίκτυο.

«Η βιομηχανία μόδας προσπαθεί συνεχώς να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν άσχημα με τον εαυτό τους προκειμένου να βγάλουν χρήματα και αυτό είναι πολύ άσχημο.»

enhanced-22018-1457784961-1

“Ο καθένας έχει το δικό του σχήμα, μέγεθος, χρώμα, αλλά φαίνεται να φτιάχνουν ρούχα για συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, κάτι που είναι πραγματικά αξιοσημείωτο. »

Credit: buzzfeed.com

 

Έτσι έχασε η Ρούλα Κορομηλά 10 κιλά σε 2 εβδομάδες

Ένας Έλληνας, ένας Άγγλος, ένα Γάλλος και ο Εραστής της Χρονιάς!